mandag 11. januar 2010



I dag har jeg vært å kjøpt garn :) Skal ta fatt på nye prosjekter, igjen...Har kjøpt Fabel superwash, tenkte jeg skulle strikke en ullbukse av dette garnet. Siden det er struktur på garnet, tror jeg det kan bli et fint mønster på buksa, men det vil vise seg. Har også kjøpt Merion Ekstra Fine, dette er et kjempe fint garn, og det er så godt å strikke med det. Skal strikke et sett med lue, sjerf og votter av dette garnet. Luen er den såkalte "djevel" luen, men den er veldig praktisk da den sitter godt inntil hodet på barnet. Fant denne oppskriften på garnstudio. Kjempe flott side, med flere tusen gratis oppskrifter.
Nå har jeg startet på en lue, den heter VM-lua, aldri sett den før, men er svæt spent på hvordan den blir. Til denne lua har jeg brukt Alfa i fargen natur, og så er det litt glitter i garnet. Håper den blir bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar