torsdag 9. september 2010

Min lille strikkekrok :)


Her har jeg min egen lille strikkekrok. Når jeg strikker, synes jeg det er best å sitte i en stol for å unngå at nakken blir vond. :) Denne stolen fant jeg på en bruktbutikk og kostet bare 180kr :D Planen var å trekke den om, men jeg fant ut at den passet ganske godt inn i stua. Slitt er den heller ikke. Kurven ved siden av er en gammel kruv som min bestemor har hatt. Tror den er fra 70-tallet. Og puffen har min oldefar laget til meg for en del år siden. Oppi den har jeg alt av uferdig arbeid og i kurven har jeg strikke pinner og diverse andre ting. Så gamle ting er nyttig og kan fint brukes :)
Som prikken over i`en, skal jeg strikke en Puff Mama for å hvile trøtte føtter på! Hvilket garn jeg skal bruke, er fremdeles usikkert, tenker på et tykt bomullsgarn, men har enda ikke funnet et som egner seg.

Jeg har nå gått til innkjøp av ei matte for ha ha under stolen, blir mer lunt og koselig da :) Og selvfølgelig er den lilla, slik som mye annet også er.

1 kommentar: