torsdag 14. oktober 2010

Puff - Puff Daddy`s Baby


Endelig er jeg ferdig med mitt store prosjekt. Har strikket meg en puff etter inspirasjon fra Pickles sine sider. Jeg brukte lang tid på å finne et passende garn. Jeg ville ha et garn som var slitesterkt og som så robust ut. Jeg endte opp med Drops Ice. Er veldig fornøyd med resultatet.


Jeg funderte også lenge på hva jeg skulle fylle puffen med. Jeg fant flere gamle laken og noen gamle dyner og puter som jeg fylte puffen med. Og som dere ser, var puffen i utgangspunktet svært liten i forhold til det jeg skulle klare å få inni. Men etter mye arbeid og god hjelp fra min samboer, klarte vi å få sydd puffen igjen i bunn og topp :)

2 kommentarer:

  1. Så kreativt dette var. Flott puff. Hilsen mor i Nord

    SvarSlett
  2. Oi..oi..Den ble kjempefin.Ja no får beina noe godt å hvile på i strikkekroken.

    SvarSlett