søndag 23. januar 2011

Luestrikk

For tiden går det i mye restegarnstrikk. Har inngått en avtale med meg selv, at jeg ikke skal kjøpe mer garn på en stund. Og jeg må innrømme at det er vanskelig å gå forbi strikkebutikken, uten å gå inn for å se på alt det nyedelige garnet som finnes der ute. Er vel flere der ute som har samme problem?! :) Nok om det...
Her har jeg strikket en lue til min samboer. Garnet er nok en gang Merion Extra Fine, og litt rester fra Pickles Baby Merino. Har brukt pinne nr 4, og oppskriften er hentet fra: Garnstudio.

2 kommentarer:

  1. Så fin lue du har strikket!
    Tenkte du ville være interessert i å høre om at Norsk Flid Husfliden nå kjører en konkurranse hvor vi oppfordrer alle strikkeentusiaster til å stikke en egen VM-lue. Vi kårer tre vinnere som blir premiert med hver sin eksklusive strikkepakke fra Arne&Carlos eller Tine Solheim, utviklet for Norsk Flid Husfliden. Les mer på http://madeinnorwaynow.no/min-vm-lue/
    Håper å se ditt design der!
    Mvh, Ida

    SvarSlett
  2. Det er igrunn veldig vanskelig å gå forbi en strikkebutikk :) Samme hvor mye restegarn man har hjemme.. c",)

    SvarSlett